Stížnosti
Stížnosti představují funkcionalitu, která nám umožňuje vést záznamy k objektům, u kterých proběhlo nějaké jednání z veřejností. V rámci stížeností je možné evidovat kdo, kdy a jak stížnost podal, jakým způsobem se na ní ragovalo a kdo, kdy a jest-li ji vyřešil. Stížnosti se evidují pro projekt jako takový.
Práce se stížnostmi se dá rozdělit do tří kroků.
- Vytvoření nové nového záznamu stížnosti
Stížnost se zadává po kliknutí pravým tlačítkem myši nad názvem projektu. Po vybrání správné volby se otevře dialog, ve kterém
se stížnost zadá.
Zadání stížnosti
Editace stížnosti
- Úprava staršího záznamu stížnosti
Již naeditované stížnosti jsou přístupné na kartě projektu v poslední záložce. Na ní se nacházejí všechny stížnosti zaznamenané v projektu
Úprava již vytvořené stížnosti
- Přidání objektů ke stížnosti
Na kartě vybraného objektu zvolím záložku Stížnosti a pomocí tlačítka Přidat vybereme stížnost, které se objekt týká.
Přidání objektů ke stížnosti